Khamis, 6 Julai 2017

Cik Strawberi dan Encik Coklat

Bab 1
Aiman merengus kecil kerana lambat menunggu trafic light berwana hijau.Setelah trafic light berwarna hijau.Dia menarik gear lalu beredar dari situ.
"Selamat pagi Bos."ucap Azura selaku sebagai sentiausaha di pejabat nya.

" Selamat pagi juga, Zura.Zura tolong masuk bilik saya kejap dan bawakan saya secawan kopi panas untuk saya."balas Encik Aiman.

Tok...tok...Tok..kedengaran ketukan di luar bilik Encil Aiman.

"Masuk."

" Thanks zura , for this cofee."ucap Encik Aiman

" Bos ada masalah ke?Kalau Bos tak keberatan bos boleh share dengan saya.Saya sentiasa mendengar."tanya zura dengan selamba apabila melihat Bos nya itu murung dari takdi lagi.
"Sebenarnya saya......................................
Bersambung!!!


Insyaalah..bab 2 next time.ikhlas dari saya iekashafieka@blogspot.com
❇Cik strawberi & Encik Coklat❇

Tiada ulasan:

Catat Ulasan